Poslať ako e-mail Formát pre tlač

 

MONOGRAM ako prvá slovenská IT firma na milliondollarhashtag.com

Naskočili sme na „hashtag“ trend a ako prví si zaregistrovali niekoľko hashtagov v novej službe www.milliondollarhashtag.com. Autorom tohto zaujímavého startupu je slovenská progresívna spoločnosť TOP INNOVATIONS, s.r.o.. Okrem registrácie „miliónového“ hashtagu je tu aj možnosť vkladania rôznych textov, obrázkov, videí či hyperlinkov. IT firma roka má svoj hashtag na milliondollarhashtag.com

MONOGRAM je majiteľom vlastných hashtagov, ako napríklad [ prekvapujúco :-) ] #MONOGRAM, #univideo, #meetvideo, #medvideo, #linguo, #mobilneaplikacie, #tworbawebstranok, #coverpage, #ecomerce, #TYPO3 a iných. Pozrite si ich a získajte rýchly prehľad o témach, ktorým sa venujeme.

Čo je hashtag?

Hashtag je slovo alebo fráza označené znakom "#". Takéto slovo, alebo inak povedané “tag”, je chápané ako forma kľúčového slova.

Hashtag bol pôvodne vyvinutý komunitou Twitteru, aby tak administrátori dali zmysel neutriedenému prúdu myšlienok, správ či odkazov kolujúcemu na tejto sociálnej sieti. Preto prijali dohodu o pridaní znaku "#" na začiatok slova a tento ucelený výraz nazvali hashtag. Začiatkom augusta 2007 Chris Messina odporučil užívateľom Twitteru využívať symbol "#" pre označenie skupín, komunít, tém, znakov a značiek v tweetoch.

Chvíľu po predstavení sa hashtagy stali neodmysliteľnou súčasťou IT sveta a nielen u komunity Twitteru. Používanie vhodných hashtagov pomáha ďalším užívateľom na sociálnych sieťach a vyhľadávačoch nájsť príslušné “tweety“, “tagy”, “posty” a kľúčové slová oveľa ľahšie.  Stačí ak kľúčové slovo označené mriežkou zadáte do vyhľadávania na sociálnej sieti alebo priamo do vyhľadávača a “vypľuje” Vám príspevky, ktoré obsahujú hľadaný výraz. Hashtagy tak môžu usporiadať ohromné množstvo informácií a dát prechádzajúcich skrz kanál, čím slúžia z lepšiemu indexovaniu obsahu a vyhľadávaniu v rôznych témach. Z týchto informácií tak vytvára vlákna konverzácií a buduje komunity s podobnými záujmami. V určitých prípadoch, napríklad v obdobiach kríz, nepokojov či havárií, dokonca poskytuje informačnú pomoc a tak vytvára z užívateľov sociálnych sietí akýchsi amatérskych žurnalistov, ktorí využívajú hashtagy pre zdieľanie dôležitých informácií a noviniek priamo z miesta činu.

Ako si vytvoriť vlastný hashtag?

Ak chcete začať požívať hashtag, stačí ak pred kľúčové slovo vo svojich tweetoch, postoch či príspevkoch použijete mriežku. Ešte predtým, než použijete toto slovo, môžete si skontrolovať, či už daný hashtag existuje alebo ho môžete vytvoriť za pomoci nástrojov a tipov “Suggestions and tips”.

Ďalšou možnosťou vytvorenia vlastného hashtagu je jeho tvorba prostredníctvom webstránok, ktoré Vám zaregistrujú Váš hashtag, kde k danému slovu môžete pridávať rôzne popisy, obrázky, videá, hyperlinky a podobne, čím môžete takisto zlepšiť SEO svojej stránky. Takýmito stránkami sú napríklad www.twubs.com, www.hashtags.org alebo nami využitá www.milliondollarhashtag.com.

IT firma si tvorí svoj hashtag na www.milliondolarhashtag.com

Facebook Twitter

Späť na zoznam noviniek

Novinky

Vybrané referencie

eTREND

eTREND

Komplexný redesign spoločne s implementáciou nových multimediálnych a publikačných technológií.

eTREND

ESET

ESET

Projekt na CMS TYPO3 s custom development modulmi.

ESET

Huste.tv verzia 4

Huste.tv verzia 4

Štvrtá verzia online TV s novým dizajnom a predplatným systémom.

Huste.tv verzia 4

JOJ.SK verzia 5

JOJ.SK verzia 5

Televízia Joj opäť prináša nový dizajn a technologické novinky na svojom portáli.

JOJ.SK verzia 5

Panta Rhei

Panta Rhei

Obľúbené kníhkupectvo Panta Rhei pripravilo pre svojich zákazníkov nový e-shop.

Panta Rhei

TeleRolo mobilná aplikácia pre TV JOJ

TeleRolo mobilná aplikácia pre TV JOJ

Vyvinuli sme mobilnú aplikáciu pre televíziu JOJ.

TeleRolo mobilná aplikácia pre TV JOJ

Všetky referencie

Kontaktujte nás